loading...
نقاب سیاه
لایو بازدید : 5 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
چقد من بدم میاد از سرخ کردن بادمجون . اه اه. یعنی انگار خودم رفتم تو روغن و دراومدم.تا دوش نگیرم نمیتونم بشینم غذا بخورم. لامصب خوشمزه هم هست نمیشه بیخیالش شد. واسه ناهار بادمجون و سیب زمینی و گوجه و کدو رو سرخ کردم و گذاشتم وسط سفره و با ماست نوش جان کردیم... بعد از مدتها به من یکی که خیلی چسبید!

دلم میخواد پیتزا سبزیجات درست کنم. کسی تجربه ای در این زمینه داره؟؟ بیاین تجربه هاتون رو در اختیارم بذارین زود و تند و سریع. چون میخوام واسه امشب درست کنم اگه بشه

دیشب با عمه ها و بابام اینا و دختر دایی(که توی دلش نی نی داره) رفتیم شام رو لب دریا خوردیم. هوا فوق العاده بود. دریا هم آروم آروم. چند تا عکسم گرفتم. بعدا میذارم .

من یکی که انقد خوردم که داشتم میترکیدم.تازه بعدم که برگشتیم خونه، ساعت یک شب تازه نشستم به انار خوردنهمسری سرش رو از روی تاسف برام تکون داد و رفت خوابیدحسوده ها

اون روزم ناهار از اینا داشتیم .اینم یه عکس دیگه جاتون خالی عجب چیزی شده بود. خودم حظ کردم.

روتختی لیمویی تابستونه رو جمع کردم وشستم.و روتختی زیتونی و ستش و پرده ش رو نصب کردم و اتاق کلی عوض شد. آی کیف داره بخوابی تو این اتاق. مخصوصا من که باید جای خوابم تاریک تاریک باشه.

*اگه بشه میخوام از خودم و همسری عکس بذارم. اما واسه رمز دادن خیلی محدودیت دارم. دوستایی که میشناسمشون و دیدمشون. کسانی که همیشه روشن هستن و یه سری چیزای دیگه. با این وجود نمیدونم چیکار کنم.بذارم یا نه.به هر حال قبلش رمز رو واسه همه میذارم و بعد عکس رو یکی دو  روز میذارم و برمیدارم. مطمئنا درک میکنین این همه سخت گیری من رو.

** دوستی که با ؟ کامنت گذاشتی و ما رو شکوفه بارون کردی! واسم سواله که چرا اسمت رو ننوشتی! و اینکه اگه میگی سوالی پرسیدی و من جوابت رو ندادم ! باید بدونم کی هستی که جواب بدم بهت. در ضمن فکر نمیکنی ممکنه کامنتت نرسیده باشه. چون این مدت بلاگفا مشکل داشته. حتی چند تا از دوستام هم همیشه میگفتن کامنت میذاریم اما من دریافت نمیکردم. بهر حال متاسفم واست که خودت رو پشت یه ؟ قایم کردی.

اون حرفات هم باعث شد من بیشتر به خودم و زندگیم ببالممتشکرم. 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 694